Vi kan tilby deg som kunde brukerstøtte og opplæring direkte på ditt eget skrivebord, via et terminalprogram som lar oss koble til din datamaskin eller server, trygt og sikkert via Internett. Dette gir da også fleksibilitet, spart reisetid og -kostnader.

Du vil se når vi kobler på, og hva vi gjør til enhver tid. Du vil også kunne lukke forbindelsen selv når du måtte ønske, og vi vil da ikke kunne logge på igjen med mindre du starter program på nytt og sender oss nytt passord.

For å starte en økt uten å installere noe på din maskin velger du 'QuickSupport' nedenfor, dersom du derimot vil bruke programmet flere ganger kan du også velge å installere en av fullversjonene (anbefalt). Dersom du velger fullversjon behøver du ikke tenke på lisens, det er vår lisens som brukes når vi kobler på din maskin, og du kan derfor trygt velge 'For personlig bruk' under installasjonen.

Når programmet er startet vil det vise en ID og et passord som du må opplyse til oss, for at vi skal kunne logge på.

Ta kontakt på forhånd for å avtale tid, du kan da være sikker på at noen er tilgjengelig.

 
 
 
 
Merk! Per dags dato bruker vi versjon 10, og TeamViewer kan bare koble opp mot samme eller eldre versjon. Bruk derfor QuickSupport v10, som kan kjøres direkte uten installasjon, dersom du selv har installert versjon 11 eller nyere. Ved bruk av QuickSupport bør nedlastet versjon avsluttes først, for å unngå tilkoblingsproblemer.